خبرهای داغ:
آیین تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان باحضورمسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ومسئول امورروحانیون درسپاه حضرت ولیعصر (عج) و فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۳۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

یه گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ در ابتدا خیر مقدم توسط حجه السلام سید سلمان رایگان مسئول قدیم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی از حضور حجه الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج)  و همچنین حضور مسئول امور روحانیون  و فرمانده و جانشین بسیج دانشجویی و نیروهای اقشاری و کارکنان بسیج دانشجویی استان خوزستان تشکر و قدردانی بعمل آمد. 

 

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  استان خوزستان توضیحاتی در خصوص ولایت و ولایت مداری و دشمن شناسی توضیحاتی ایراد نمود 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار در خصوص ولایت بیان کرد؛ چه از لحاظ عقلی و چه دستور الهی میبایست از این امر خدایی پیروی و اطاعت نمود چنانچه در قرآن داستان حضرت موسی علیه السلام و حضرت اسماعیل علیه السلام را آورده است . 

 

وی گفت؛  خداوند به ابراهیم دستور ذبح اسماعیل را می‌دهد و پیامبر الهی بدون هیچ تعلل و کوتاهی دستور خداوند را اجرا می کند ولی به امر خداوند گوسفندی از آسمان نازل می  شود و برای قربانی امر می شود. 

 

در قسمتی دیگر اضافه نمود که بحث ولایت مداری می‌باشد و موضوع غدیر را عنوان نمود که وقتی دستور خداوند نسبت به ولایت مداری مولا علی علیه السلام امر نمود در روز غدیر پیامبر اسلام دست مولا علی (ع)را  در روز غدیر بالا می‌برد و امر خداوند را اطاعت می‌نماید. 

 

وی ادامه داد: در مبحث دشمن شناسی منافقینی که بعد از مراسم غدیر با امر خدا و پیامبر خداوند مخالفت نمودند بحث مباهله بوجود می‌آید. 

 

در پایان از زحمات حجت الاسلام سید سلمان رایگان تقدیر و حجت الاسلام سید محمدصادق موسوی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار